Kedves Vásárlónk!
Elhivatottak vagyunk abban, hogy az ön kérdését, egyedi kérését, panaszát gyorsan, magas szinten és minőségben kezeljük!
1. Lépés:
Kérjük pontosítsa megkeresése okát, miszerint az:
- Termékkel kapcsolatos kérdés.
- Elállás - visszaküldés. Reklamáció. Rendelés lemondása.
- Visszatérítés. Garancia. Jótállás.
- Számla probléma. Számla újraküldés.
- Egyéb érdeklődés, felvilágosítás kérése
(Ha gondolja, a lentebb olvasható fogalom gyűjteményben tájékozódhat folyamatainkról, azok fogalmáról és feltételeiről).
2. Lépés:
Kérjük készítse elő a folyamat elindításához szükséges adatokat, információkat úgy, mint:
Személyes adatok:
- Név
- e-mail cím
- mobil szám
Már leadott rendeléssel, vásárlással kapcsolatos ügyintézéshez:
- Rendelés szám (Azonosító szám)
- Termék cikkszáma
Termék reklamációval kapcsolatos ügyintézéshez:
- Fotó vagy videó.
(Fotó vagy videó feltöltése nem kötelező, a reklamáció folyamata kép és videó nélkül is elindítható, ám a reklamáció okáról kapott fotó vagy videó megküldése nagyban meggyorsítja a folyamatot! Képet vagy videót Ügyintézőnk utólag is kérhet. Fotót, vagy videót egy mozdulattal az űrlapon fog tudni feltölteni.)
3. Lépés:
A folyamat elindítása:
Ide kattintva töltse ki adatlapunkat / kérdőívünket.
______________________________________________________________________________
REKLAMÁCIÓ
Folyamata:
1. Reklamációs ügyintézéshez kérem töltse ki az adatlapunkat.
2. A beérkezett adatlap feldolgozását megkezdjük.
3. A feldolgozás folyamatáról e-mailben tájékoztatjuk
Időtartama: 14 nap
VISSZAKÜLDÉS
Fogalma:
A fogyasztó a 45/2014. (ii. 26.) Korm. Rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles az árut haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó az árut a határidő lejárta előtt elküldi.
Feltétele:
- Magánszemély
- Szállítható állapotban, becsomagolva eredeti, sértetlen dobozába, alkalmasnak kell lennie a további értékesítésre.
- A csomagnak tartalmaznia kell minden egyéb tartozékot, útmutatót stb.
- Kézhezvételtől számított 14 napon belül.
- A termékre megtekintési, kipróbálási, üzembe helyezési lehetőség vonatkozik, de a terméket nem megengedett folyamatos használatba venni.
- Utánvéttel vagy portósan visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége a vevőt terheli!
Költsége:
A visszaküldés költsége hibátlan termék esetén a vevőt terheli, kivéve, ha külön egyezség esetén az elszállítást a webáruház magára vállalja.
Folyamata:
1. Küldje vissza a terméket részünkre. Cím: 1211 Budapest, Varrógépgyár utca 17-19.
2. A feladási bizonylatot küldje el e-mailben az info@bipi.hu címre
3. Elállás esetén webáruházunk az összeget a termék vissza érkezését követő 14 napon belül visszautalja az elállási nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra.
VISSZATÉRÍTÉS
Fogalma:
14 napon belül visszaérkezett áru ellenértékét az eladó a fogyasztónak 14 napon belül visszatéríti.
Folyamata:
1. A termék érkezzen vissza az eladóhoz.
2. Az eladó le ellenőrzi, hogy a termék megfelel e a visszaküldés szabályainak, ellenőrzés után esetleges értékcsökkenésről az eladó tájékoztatja a vásárlót.
3. Az eladó a visszatérítésről kiállított számlát e-mailben megküldi.
4. Az eladó a visszatérítést 14 napon belül megindítja.
Időtartama: 14 nap
SZÁMLA
Webshopunkban történt vásárlás esetén:
- Önnek a vásárlásáró elektronikus számlát állítunk ki.
- Az elektronikus számlát kézbesítés után (a küldemény átvétele után) automatikusan állítja ki rendszerünk.
- Az autómatikusan kiállított számlát a rendelésben megadott e-mail címre, a számla kiállításakor, azonnal, automatikusan megküldjük.
JÓTÁLLÁSI JEGY:
- Garancia igény esetén a fogyasztó részére elektronikusan megküldött e-számlát fogadjuk el jótállási jegyként.
GARANCIA:
- Érvényesítési határidő:
- A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. Rendelet szerint 2024.05.08-tól:
10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
250 000 forintot meghaladó eladási ár esetén három év.
Figyelem!
- A garancia érvényesítéséhez kérjük őrizze meg a számlát.
- A garancia érvényesítéséhez kérjük őrizze meg legalább 14 napig a termék eredeti csomagolását, dobozát.
ELÁLLÁS
Fogalma:
A fogyasztónak, online felületen leadott megrendelések esetén a kiszállított termék kézhezvételét követő 14 napon belül joga van elállni a vásárlástól.
Elállni jogosult:
Az elállás gyakorlására magánszemély jogosult.
Feltétele:
- Magánszemély
- Szállítható állapotban, becsomagolva eredeti, sértetlen dobozába, alkalmasnak kell lennie a további értékesítésre.
- A csomagnak tartalmaznia kell minden egyéb tartozékot, útmutatót stb.
- Kézhezvételtől számított 14 napon belül.
- A termékre megtekintési, kipróbálási, üzembe helyezési lehetőség vonatkozik, de a terméket nem megengedett folyamatos használatba venni.
- Utánvéttel vagy portósan visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége a vevőt terheli!
Elállás folyamata:
Az internetes vásárlás elállási folyamata azzal kezdődik, hogy a fogyasztó a kézhezvételtől számított 14 napon belül bejelenti írásos elállási szándékát a webáruház felé:
1. Jelzi elállási szándékát online felületünkön: Itt
2. A beérkezett szándéknyilatkozat feldolgozását megkezdjük és 1 munkanapon belül felvesszük önnel a kapcsolat.
3. Közösen megkeressük problémájára a legkedvezőbb megoldást
SZÁMLA ÚJRAKÜLDÉSE
- Önnek a vásárlásáró elektronikus számlát állítunk ki.
- Az elektronikus számlát kézbesítés után (a küldemény átvétele után) automatikusan állítja ki rendszerünk.
- Az autómatikusan kiállított számlát a rendelésben megadott e-mail címre, a számla kiállításakor, azonnal, automatikusan megküldjük.
Ám bizonyos esetekben a számla elektronikus megküldése sikertelen...
Például:
- Ön az e-mail címét rosszul adta meg
- A számla az ön spam fiókjában landolt
- Technikai problémák
Ilyen esetekben természetesen segítünk!
Kérje a számla újbóli megküldését itt!
RENDELSÉ LEMONDÁSA
- Rendelését egyszerűen lemondhatja, ha az már leadott, folyamatban lévő, de nem teljesített, azaz nem kiszállított (nem átvett) rendelés
- Rendelését gyorsan és egyszerűen lemondhatja itt is.